Untuk Jadi hebat tidak perlu jadi org lain,jadilah DIRI SENDIRI *_*

Untuk Jadi  hebat tidak perlu jadi org lain,jadilah DIRI SENDIRI *_*

Sunday, December 27, 2009

Hidup hanya sekali...

Salam sayang buat semua pembaca..

Ini adalah tulisan pertama saya setelah berjaya mencipta blog ini.
Blog ini mula di cipta pada tanggal 27 December 2009..ini adalah sebagai permulaan dan persediaan menyambut Tahun Baru yang bakal kita sambut tidak berapa lama lagi..kan?
Saya seperti bayi yg baru belajar merangkak dlm mcipta blog ini..tp demi minat yg mdalam utk berkongsi pengalaman dan memberi peluang kepada diri saya mjadi seorang penulis di masa msa akan datang..hehe..saya tidak pandai berkata2..cuma apa yg lahir di sini adalah ikhlas dari hati saya..

Saya pernah mdapat nasihat dari seorang penulis di Mingguan Wanita..saya suka menulis,tapi tak tahu apa yg nak saya tulis utk di kongsi bersama pembaca blog saya..kata nya..tulis lah apa sahaja yg keluar dari hati yg ikhlas..erm..maka terhasil lah blog yg x seberapa "canggih" ini..tp cukup lah untuk saya myuarakan segala isi hati dan pegalaman hidup saya di dalam tinta merah ku..Lysha Amanda...

Salam perkenalan dari saya buat anda yg sudi mbaca dan berkongsi cerita dengan saya di blog ini...

Wasalam

No comments:

Post a Comment